§34. Значення вищих спорових рослин
у природі та житті людини ....................................137
Тема 3. Відділ Голонасінні ....................................141
§35. Загальна характеристика голонасінних рослин ........141
Будова голонасінних рослин.
Лабораторна робота № 15 ......................................144
§36. Різноманітність голонасінних ................................145
§37. Значення голонасінних у природі та житті людини ..151
Тема 4ЛІокритонасінні ................ .........................153
§ 38. Загальна характеристика покритонасінних..............153
§ 39. Різноманітність рослин класу Дводольні.
Родини Розові, Хрестоцвіті, Пасльонові ..................155
§ 40. Різноманітність рослин класу Дводольні.
Родини Бобові та Складноцвіті ..............................159
Визначення рослин класу Дводольні.
Практична робота № 2 ..........................................162
§ 41. Різноманітність рослин класу Однодольні ................163
Визначення рослин класу Однодольні.
Практична робота № 3 ..........................................166
§ 42. Сільськогосподарські рослини класу Дводольні ........167
§43. Сільськогосподарські рослини класу Однодольні ......169
§ 44. Значення покритонасінних
у природі та житті людини ....................................172
Розпізнавання видів кімнатних рослин.
Практична робота № 4 ..........................................176
§ 45. Розпізнавання рослин за особливостями
будови вегетативних органів. Урок серед природи ....177
Розділ III. Гриби та лишайники ............................180
Тема 1. Гриби ......................................................181
§ 46. Загальна характеристика грибів..............................181
§ 47. Різноманітність грибів. Цвілеві гриби......................183
Будова нижчих грибів.
Лабораторна робота № 16 ......................................184
§48. Різноманітність грибів. Гриби-паразити ..................186
§49. Шапкові гриби ....................................................189
238
|