Хід уроку 1. Схарактеризуйте стан довкілля, у якому ви перебуваєте (мал. 7). Погляньте навкруги. Які живі організми довкола вас? Які взаємозв'язки між ними існують? 2. Якими рівнями організації біосистем представлені системи живої природи в довкіллі? 3. Як пристосувалися до зміни пори року листяні дерева? Хвойні дерева? Кущі? Трав'янисті рослини? 4. Спробуйте назвати живі організми, за якими ви спостерігаєте, згідно з бінарною номенклатурою. До яких царств вони належать? 5. Зробіть висновок про різноманітність систем живої природи у довкіллі. 6. На основі народних прикмет складіть прогноз погоди і стану довкілля на зиму. 7. Намалюйте або сфотографуйте системи живої природи або краєвиди осінньої пори (якщо можливо).
|