Переглянути всі підручники
<< < 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 > >>

 

Хід уроку

1. Схарактеризуйте стан довкілля, у якому ви перебуваєте (мал. 7). Погляньте навкруги. Які живі організми довкола вас? Які взаємозв'язки між ними існують?

2. Якими рівнями організації біосистем представлені системи живої природи в довкіллі?

3. Як пристосувалися до зміни пори року листяні дерева? Хвойні дерева? Кущі? Трав'янисті рослини?

4. Спробуйте назвати живі організми, за якими ви спостерігаєте, згідно з бінарною номенклатурою. До яких царств вони належать?

5. Зробіть висновок про різноманітність систем живої природи у довкіллі.

6. На основі народних прикмет складіть прогноз погоди і стану довкілля на зиму.

7. Намалюйте або сфотографуйте системи живої природи або краєвиди осінньої пори (якщо можливо).

Мал. 7. Осінні краєвиди

 

Переглянути всі підручники
<< < 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 > >>
Hosted by uCoz