Переглянути всі підручники
<< < 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 > >>

 

Хід уроку

1. Проведіть спостереження за рослинами в довкіллі. У якому стані розвитку (вегетація, квітування, плодоношення) вони знаходяться?

2. Розгляньте вегетативні органи (стебло, листки і бруньки) різних дерев. Які особливості зовнішньої будови вони мають?

3. Знайдіть у довкіллі трав'янисті рослини. Розгляньте їх вегетативні органи. Які особливості розвитку трав'янистих рослин ви спостерігаєте?

4. Спробуйте назвати рослини навколо вас та визначити, до якої родини та класу вони належать?

5. Зробіть висновок про розпізнавання рослин за особливостями будови вегетативних органів.

6. Складіть за народними прикметами прогноз погоди на весну.

Узагальнення знань з теми «Покритонасінні»

1. До родини Пасльонові належать такі рослини, як ...

2. Яке значення мають рослини класу Дводольні у природі та житті людини?

3. Яке значення в житті людини мають рослини класу Однодольні?

4. Назвіть представників відділу Покритонасінні, занесених у Червону книгу України.

5. Охарактеризуйте органи покритонасінних за таким планом: а) назва органа; б) функція, яку він виконує.

6. Яку функцію виконують суцвіття у квіткових рослин?

7. Які переваги мають квіткові рослини перед голонасінними?

8. Яке покоління в циклі розвитку квіткових рослин є панівним?

Для допитливих Узагальніть знання

Підготуйтеся до створення схеми образу природи. Накресліть у зошиті структурно-логічну схему знань із розділу II «Різноманітність рослин» (с. 179). Поясніть зв'язки між елементами знань про живу природу на основі загальних закономірностей природи. Доповніть зміст елементів знань, указаних на схемі.

 

Переглянути всі підручники
<< < 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 > >>
Hosted by uCoz