Переглянути всі підручники
<< < 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 > >>

 

2. Ознайомтеся з будовою плодів. Знайдіть у плодах сливи, яблуні та бобу квасолі шкірку, оплодень та насіння. Порахуйте кількість насінин у кожного плоду. Яку роль виконує оплодень у плоду?

3. Розподіліть надані плоди на соковиті та сухі. Назвіть рослини, яким вони належать.

4. Соковиті плоди розподіліть на однонасінні та багатонасінні. Назвіть рослини, що мають соковиті плоди. Як ці плоди пристосовані до поширення насіння?

5. Сухі плоди розподіліть на однонасінні та багатонасінні, розкривні та нерозкривні. Назвіть рослини, для яких вони характерні.

6. Розгляньте та визначте пристосування сухих плодів до поширення насіння.

7. Зробіть висновок про різноманітність пристосування рослин до продовження існування.

Плід — це орган рослини, що виникає після запліднення у квітці і містить у собі насіння. Плоди бувають соковиті й сухі, однонасінні та багатонасінні. Поширюються плоди з насінням саморозкиданням, водою, вітром, за допомогою тварин та людини.

1. Що таке плід? Які функції виконують плоди? 2. Як утворюються плоди? 3. Які типи плодів тобі відомі? Наведи приклади рослин, яким вони належать. 4. Які пристосування мають плоди до поширення вітром? 5. Які плоди і насіння розповсюджуються тваринами? 6. Яка роль плодів у житті людини?

? 1. Збери сухі плоди дерев і кущів. 2. Наведи приклади рослин, для яких характерні вказані на схемі типи плодів.

 

Переглянути всі підручники
<< < 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 > >>
Hosted by uCoz